søndag den 19. oktober 2014

Æggekage med spinat, kartoffel og majs - et rigtigt børnehit!


Ingen længe tager Søren og jeg til Lübeck på en lille kærestetur og i den forbindelse startede vi en lille konkurrence, hvor man kan vinde 1000kr til shopping - hvis man er den person der har tabt sig mest (procentvis af sin vægt for det er fair). Nu er der konkurrencen snart ved vejs ende - jeg startede godt, men det er som om denne kolde Carls Jul (som jeg nyder nu) bare kaldte og kaldte på mig her til aften. Den smager god,t men den må bare IKKE være skyld i jeg ikke har 1000kr ekstra at shoppe for!;D
Jeg synes jo egentlig det er sjovt at spise sundt, men det er også sjovt at spise "det forbudte". Her et par eksempler på hvad den sunde kost bl.a. har bestået af. Den skal jo også gerne være børnevenligt i vores hjem.

En æggekage med spinat, forkogte kartoffelstykker og sprøde majs. Børnene elskede den!

Hertil sprødt stegt pancetta

Jeg har gjort meget ud af anretningen af mine mellemmåltider, for det er ofte øjnene der vil ha' og vil ha'. Her lidt græsk yoghurt med diverse frugter, granatæblekerner og hjemmelavet granola. Uhm.
 
Spændende hvad dommen bliver, vi er begge dårlige tabere!:)
 
Slutteligt et par billeder af vores skønne drenge som formår at hygge sig mere og mere sammen som søskende. Jeg er så stolt af at have disse guldklumper<3
 

 
Rigtig god søndag aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar