lørdag den 20. september 2014

Lidt om hverdagen og en opskrift på en helt fantastisk chokoladeroulade med jordbær


Ja jeg ved det, jeg har svigtet bloggen lidt igen igen. Vil bestræbe mig på at lavet mindst et indlæg om måneden, og ellers er jeg også at finde på instagram: Modernemadmor
 
Herhjemme går dagen sin gang. Jeg nyder at være kommet på arbejdsmarkedet, hvor jeg får masser af erfaring og er sammen med de sødeste kollegaer. Selvom vi har dage hvor alt omhandler logistik af hentning af børn, madlavning, vasketøj osv, så tror jeg ikke vi oplever en ligeså stresset hverdag som mange andre familier. Jeg føler mig privilegeret over mine arbejdstider, som ofte er lange vagter på 10-24 timer (også hver anden weekend ja), men som til gengæld også udløser mange fridage i løbet af en uge. Drengene hjemme savner jeg ikke når jeg er på job, mit fokus er arbejde.
 
Jeg nyder at have dage hvor jeg kan hente tidligt, eller afleverer lidt senere - omvendt har jeg også en del dage hvor børnene kommer i henholdsvis dagpleje og børnehave fra morgen til eftermiddag og her kan  jeg nå 117 ting på en dag (eller tage en lille middagslur;) Når børnene så er hentet er jeg 100% til stede kun for dem - og de dage hvor vejret har været godt, nyder vi at være i haven:)
 
 
Drengene er begyndt at få masser af glæde af hinanden, de griner og fjoller uden deres mor og far helt forstår, og det er også okay!:D
 

 
 
 
Til slut vil jeg lige dele billeder af en lækker kage jeg fik lavet en dag min søde veninde Lotte kom til kaffe. Jeg har opskriften fra denne side http://madetmere.dk/chokoladeroulade-med-jordbaer/
 
 


Den blev lavet med nogle af sæsonens sidste gode jordbær

Den tager sig godt ud, smager forrygende, og er nem at lave hvis man vil forkæle en særlig person eller bare nyde lidt ekstra godt til kaffen:)
 
Jeg vil snart i seng - en vagt kalder i morgen kl. 7 til 9 mandag morgen:) Rigtig god lørdag aften!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar