tirsdag den 1. april 2014

Mindstemandens barnedåb

Så er jeg tilbage - der har været så meget at se til på det sidste. Men nu er vi kommet godt igennem Valdemars barnedåb. Jeg vil vise lidt billeder der fra, jeg fik dog ikke taget nogle billeder af maden - men den var go' og fra vores lokale SuperBest:)
 
 
Vores søde naboer havde hejst flaget i dagens anledning:)
 

Efter inspiration hos mormedmegetmere.blogspot.dk blev temaet biler. Det krævede ikke så stort et arbejde at lave vejbane af karton og "stjæle" nogle af Viktors små biler, matchende servietter fandt jeg på internettet, og så fik jeg lavede flagranker i papir:)
 


Det var hyggeligt med biler på bordet, og alle børnene nød godt af at kunne lege lidt ved bordet. En oplagt idé til en børnefødselsdag også:)
 
Jeg bestilte lys hos gifelinelys.dk - som havde en super service og hurtig levering. Jeg kan varmt anbefale siden hvis man skal bruge personlige lys til enhver anledning.
 
Viktor var super klar til gæster, jeg nåede lige at få et photoshoot med knægten:)

 

Dåbsbarnet titter frem

Et dejligt symbolsk billede på Viktor den dag i kirken, han kunne ikke sidde stille på bænken ret længe af gangen, og underholdt gerne folk med lidt dans i kirken.

I laaang tid hørte vi ham ikke, der var han beskæftiget med at tegne med sine tanter og onkler
 

 
Dåbsbarnet klarede det med bravour hele dagen, og var i sit es da han kom hjem. En helt fantastisk hyggelig dag med den nærmeste familie, og solen skinnede - mere kunne vi ikke ønske os:)
 
Tak til min bror for at tage billeder på dagen - og tak til svigermor og mor for hjælp med hhv. salat og kage.
 
God aften til mine læsere:)
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar