mandag den 17. marts 2014

Kyllingen der var en mørbrad + nyt tøj til sønnike

 
Kender i det når man tror man har taget kylling op til aftensmad og det så viser sig at være mørbrad - dumt! Men så skal der tænkes hurtigt og kreativt:) Vi fik alt for god mandags mad i dag:)
 
Risotto med forårsløg og friske tomater

En salat med spinat, stegt courgette og pinjekerner

Serveret med mørbrad (som blev stegt med pikantost i og med parmaskinke omkring)
 
Viktor har fået lidt nyt til tøjskabet her til forår/sommer og frem. Et outlet i Aalborg, som er en del af Aalborgs bedste børnetøjs butik Olgas oldebørn, lukker her i slut marts og havde nogle gode ophørspriser på de sidste varer. Jeg log mig friste:
 
LP Boys er en del af mærket Pieces, til drenge 2-12 år (Little pieces) - her fandt jeg T-shirts til 50kr stykket (normalpris 120kr, de findes flere steder på nettet til den originale pris så jeg følte mig heldig:)

Nye smarte sandaler med army look til 240kr sat ned fra 700kr.

Sidst et TS køb som jeg har kigget på længe - en uld vest, af mærket Småfolk, lækker tyk kvalitet. Størrelse 98 derfor stadig lige det største til Viktor, men god til efteråret:)
 
God mandag aften til jer:)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar