tirsdag den 11. februar 2014

Fødselsdag med ostebord og 3 slags fastelavnsboller

 
 
I weekenden fejrede Søren og jeg fælles fødselsdag både lørdag og søndag. Søren har haft fødselsdag og jeg har her d. 22 februar så vi holder altid fødselsdag sammen for vores familier. Det skulle være lidt let så de blev inviteret til eftermiddagskaffe begge dage (men det tager jo som sædvanlig overhånd for mig) så jeg fik lavet en hulens masse mad:) Kig med og få et indblik i dagene:)
 
Fødselsdagsskilt fra Ib Laursen (tror jeg har givet 20-30kr for det) Jeg synes det er så hyggeligt at hænge på døren til fødselsdag - forhåbentlig bliver det sådan en lille ting som mine drenge vil huske og mindes:)
 

Jeg gik med barnevognen til vores lokale gartneri hvor det lykkedes mig at købe lidt forår med hjem, og jeg var egentlig i mit syv sind med hvad jeg skulle med blomsterne (jeg er ikke go' til sådan noget) Men lidt sjovt fik jeg da ud af det:)
 

 
 
Vi bød på tag-selv ostebord med hjemmebagt brød, boller, kiks, knækbrød, frisk frugt og fastelavnsboller.
 
Rustik groft koldhævet brød med mandler og tørrede bær

Knækbrød, og hjemmelavet havrekiks (plus nogle købte fuldkornskiks og de klassiske Tuc)

Oste fra Vebbestrup mejeri
 

Hjemmelavet Hasselnøddesmør (opskrift kommer på bloggen inden længe)

 
3 slags fastelavnsboller (opskrifter kan findes på Odense-marcipan.dk)
 
Fastelavnsboller med remonce og mørk chokolade

Fastelavnsboller med jordbær og flødeskum

Fastelavnsboller med pistacie og marcipan.
 
Tak til familierne for den bedste fødselsdagsweekend og de skønne gaver:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar