tirsdag den 18. februar 2014

Fødselsdagsgaver og lidt udsalgskup på børnetøj


Fødselsdagsforkælelse er absolut ikke dårligt. Jeg vil lige dele lidt af gaverne:)


Nyt stribet tørklæde fra Moss til 99kr
 
Jeg har fået en del penge til selv at kunne købe en gave for - og jeg plejer at være rigtig dårlig til både at vælge og købe af nye kollektioner fordi det altid er monster dyrt. Men nu gjorde jeg det! Jeg er tosset med Moss Copenhagen - det er moderne, casual og SU venligt:)
 

Enkel ring fra Moss til 120kr

En af fødselsdagsgaverne fra svigermekanikken - en spændende kogebog med god inspiration til børnevenlige retter, fødselsdage osv.

En lækker rumlig læder rejsetaske  af mærket Nova fra mine forældre - så er der ingen undskyldning for ikke snart at tage på forlænget weekend;)
 
 
 Januar har budt på gode udsalgskup til drengene (primært Viktor) men også mange TS (trendsales køb!) - Viktor vokser ud af al hans str. 92 tøj, og nu er der ikke så meget vi kan arve mere, så vi må til at købe en del (det gør jo ikke mor noget, bortset fra alle pengene går til smart børnetøj:)
 
Sweatshirt fra et af yndlingsmærkerne Bangbang Copenhagen - lækker kvalitet og en smart illustration på blusen. Halv pris - ja tak, i butikken Abrakadabra i Aalborg.

Skønne skønne bukser også af mærket Bangbang Copenhagen - sat ned fra 385kr til 225kr på www.smaahjerter.dk. De er baggy og bløde, meget dejlige for en snart 3 årig at rende rundt i.

Et trendsale køb på en t-shirt af mærket Soft Gallery. Har været forelsket i den hele  år 2013! Og endelig var der en som solgte en "brugt" - eller det er begrænset hvor brugt den var. Jeg har allerede forelsket mig i meget fra den nye kollektion:S

En molo cardigan/sweatshirt - piv fræk af udseende synes jeg. Købt brugt på TS for 100kr.
 
 
 
På tirsdag venter en aften med POMPdeLUX....juhuu
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar