tirsdag den 10. september 2013

Modebevidst om børnetøj eller bare overfladisk tidsfordriv?


Fra min overfladiske snak med en god veninde "....tænk man kan gå og glæde sig til efteråret, bare fordi man har et sweater eller 2 hængende i skabet, som junior enten aldrig har brugt eller været for lille til - og så er der jo vinterjakken hvert år - man kan gå og glæde sig hele sommeren"
 
- Ja den er god nok! Jeg kan ikke forklare hvorfor jeg går så meget op i min søns tøj - jeg ved jo der kommer en dag hvor han selv vil bestemme, men lige nu nyder jeg at iklæde ham min stil:)
Desværre er pengene der ikke til at kunne købe en hel masse, og havde jeg dem - er jeg faktisk heller ikke sikker på jeg vil købe tøj fra de nye kollektioner. Jeg nyder at finde "guld" på TS (Trendsales) Brugt tøj der har en vis charme, skiller sig ud og som man ikke kan se er brugt. De dyre mærker som Molo, Hummel osv. ser alligevel lige så brugt ud efter det er vasket en enkelt gang.
 
Jeg har gjort mig 2 gode køb fornyligt;)
 

Den klassiske Mini a ture anorak som lynes i ryggen (denne er dog med camouflage-look - hvilket er super sejt og drenget) Fra ny koster jakken 999kr og det er mange penge! Jeg gav 400kr for en jakke som er brugt et par gange. Man skal selvfølgelig turde stole på sælger, men denne levede helt op til mine forventninger. Så vi er klar til kulden...kom bare an!
 
 

Egentlig synes jeg mærker som Tommy Hilfiger og Ralph Lauren er noget snobberi når det kommer til børn. Men nu har jeg en kæreste der bruger disse mærker både på arbejde og til fest, så det er altså lidt hyggeligt hvis junior tropper op i samme stil når vi skal til fest osv. Jeg elsker skjorten for de vilde farver - den bliver så god når Viktor skal charmere til diverse julefrokoster i år:)
Kender ikke nyprisen, men jeg gav 120kr inkl. porto.
 
Nu mangler vi bare finde nogle gode varme vinterstøvler. Jeg er faldet for nedenstående - det er fra Danefæ's nye kollektion - tror dog ikke økonomien tillader at købe disse. Derfor må man godt drømme...hvilken skønhed:)
   De kommer på hjemmesiden inden længe her:  http://shop.danefae.dk/

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar