tirsdag den 13. august 2013

Stolthed og sommerhushygge

Vi er nået til en ny epoke i vores liv - min lille dreng kan nu selv tage bukser på. De vender ikke helt korrekt, men pyt - mor er stolt!!


 
Ellers går dagene p.t. med at jeg skriver opgave herhjemme, Søren går på arbejde og Viktor er i dagpleje. Ja den kedelige hverdag er vendt tilbage. Heldigvis har vi mange arrangementer her i august vi kan glæde os til, bl.a. vejfest og bryllup hos min søde veninde. I fredags var vi i sommerhus hos min bror og hans kæreste, hvor min anden bror og hans kone også deltog. Det var ren hygge - og god mad som var kræset ekstra for!
 

En meget lækker forret min bror stod for - rejer og asparges i japansk tempura dej, som var stegt kort i en friture. Hertil hjemmelavet chili og hvidløgsmayo...uhmm

Hovedretten bød på striploin bøffer på grillen med kryddersmør og hjemmelavet pommes samt en blandet salat.

Vi var godt mætte, og måtte sent på aftenen, af mæthed klemme denne skønhed ned, en cupcake med en oreo/kiksebund, og friskplukket hindbær på toppen. Det var min svigerinde som havde bagt disse. Resten af aftenen gik med hygge og indendørs - og sluttede med at vi alle stod betaget af stjernehimlen ude i sommerhusområdet ,hvor der var helt stille. Der var noget unikt ved nattehimlen lige den nat. Det var som om vi så en masse stjerneskud eller en slags meteor regn...helt fantastisk.
 
Vi håber lidt at sommeren ikke er slut endnu, for de lange lune aftener er guld værd. Lige nu er der dog ikke meget sommer over det danske land - men så må man jo hygge sig lidt ekstra indenfor:)
 
God aften derude!  
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar