onsdag den 28. august 2013

En weekend i kærlighedens tegn

Vi har været til min skønne venindes bryllup denne weekend. Man kan da kun blive glad af al den kærlighed sådan en dag. Tårerne væltede ned af mine kinder da min veninde kom gående op af kirkegulvet. Jeg har aldrig set så smuk en kvinde. Kunne vist ikke helt styrer mine graviditetshormoner i den kirke, for ved hver en salme måtte jeg knibe en tåre, mens min skønne Søren knugede min hånd - jeg glæder mig til det er vores tur<3
 
Selvfølgelig er det det indvendige som tæller...men det ydre har altså også betydning! For mig var det vigtigt at pakke gaverne smukt ind og jeg synes selv jeg slap meget godt fra det, bl.a. med friske blomster på:)




De små detaljer kom på plads på selve dagen, men kjolen var købt i god tid. En maxikjole af mærket Plus Fine, sat ned fra 999kr til 499kr. Jeg er tosset med den lyse rosa farve (det krævede dog en sun tan behandling) og de små detaljer på kjolen.


 
Ja og så lige en tosset posering - men vi skulle prøve selvudløser på kameraet og så blev jeg testperson:) Her ses kjolen med et flot snit ved brystet.

Arvestykke fra min farmor (se bort fra neglelak resterne). Jeg mistede desværre min farfar natten til fredag sidste uge, så det var vigtigt for mig at bære et arvestykke den dag - farfar er blevet forenet med farmor, og de var også i mine tanker den dag<3


Slutteligt et billede af Søren og jeg klar til bryllup:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar