mandag den 10. juni 2013

Ups, Vebbestrup isen kaldte på mig

 
Hver dag kører jeg igennem Vebbestrup, hvor der ligger et mejeri som laver den skønneste is (den er meget populær her i det nordjyske) Min kollega og jeg har været gode til bare at køre savlende forbi - nogle dage er der kø til softice langt ud på gaden! I dag kunne vi ikke forsætte uden at skulle indenom efter lidt forkælelse til familierne derhjemme:)
 

 
Skøn sommerdessert, og så en mandag aften! Jeg købte en liter softice, som blev taget op ca. 15min inden vi guffede løs. Ja lad mig sige det sådan, jeg var yderst populær blandt mine drenge herhjemme i dag:)

4 kommentarer:

  1. Kender det alt for godt, vi bruger også Vebbestrups is på kroen jeg arbejder.

    Et lille tip: Hvis køen til softice er for lang i Vebbestrup, så kør forbi grønthandleren i Arden - hun har dem også (men kun i vafler så vidt jeg ved)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet Madnørden, det vil jeg helt sikkert prøve en dag:)

      Slet
  2. Du har så ret :-) det er jordens bedste soft ice . Og så er det mega billigt. Køen er altid lang, men pyt, så har man noget at glæde sig til

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja du har ret, det er det hele værd at vente:)

      Slet