søndag den 2. juni 2013

"En kort en lang" anmeldelse og 3 retters i teater restauranten

 
 
Fredag eftermiddag/aften var jeg så heldig at være inviteret med til et arrangement på Aalborg teater med mine kollegaer. Vi fik rundvisning på teateret, spiste virkelig lækkert mad i restauranten, skulle se stykket  "En kort en lang" og vi blev forkælet med drinks i pausen:)
 
 
Hold da op som jeg grinte den aften, især 2. akt var underholdende. Det er nogle dygtige skuespillere som er med i stykket og de giver sig alle sammen 100%. De fleste jeg kender som har set "En kort en lang" har været imponeret, enkelte bliver stødte af kissemissen på scenen mellem homoseksuelle (især ældre mænd!), nogle mener, det er som en tro kopi af filmen f.eks. replikker osv. Jeg har set filmen for så tilpas længe siden, at jeg intet kunne huske, heller ikke jo længere vi kom ind i stykket. Jeg var bare helt opslugt af al den energi, og alt det som foregik på scenen. Jeg blev draget af sangene og kunne ikke undgå at rocke lidt med nede fra min plads ***** (5 ud af 5 stjerner fra mig) - og så er det et af de stykker, man passende kan tage ind at se igen, for så vil man helt sikkert få øje på noget nyt:)
 
Skynd jer - den spiller kun små 14 dage endnu!

En lækker forret bestående af blandt andet laksemousse og hertil brød

Hovedretten var en blandet tallerken med stegt rødspættefilet m. hjemmelavet remoulade, hjemmelavet "moderne" hønsesalat, chorizo og figener, og meget lækkert og mørt unghanebryst med grønsager til. Uhmm...

Desserten var is med en syrlig frugtsauce
 
Jeg takker mine kollegaer for en skøn skøn aften fuld af oplevelser til alle sanserne:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar