tirsdag den 12. marts 2013

Bad Gastein (skiferie i smukke omgivelser)


Ohøj, så er jeg tilbage. Jeg er tilsyneladende blevet tusse'gammel det sidste stykke tid - mine billeder fra ferien er hovedsageligt kedelige men SMUKKE naturbilleder, og så må jeg indrømme jeg har fået en smule højdeskræk. Bjergene i Østrig er ikke for sjov - og at køre ned med en åben lift (fordi man er for bange til at køre på ski ned) er angstprovokerende - tror aldrig min krop har været så stiv af skræk!
 
Heldigvis har jeg ikke så meget højdeskræk at jeg ikke nød de smukke omgivelser.
Se med her:
 
Byen Bad Gastein

Vores Hotel

Vandfald i byen

De smukke bjergtoppe

Søren og niece på hængebro mellem bjerge - fy for katten der er langt ned og meget vind!

Jeg nyder udsigten (heldigvis i en lukket lift!) så længe jeg ikke kigger ned

Morgenstund har guld i mund

Vores hotel nederst i billedet
 
Vores guldklump med  mor på gåtur i byen:)
Søren og fætrene morgenhygger
 
Jeg vender snart tilbage med nogle gastronomiske oplevelser - dem var der ikke meget af på turen, da vi primært levede af frankfurter og øl!
 
Ha' det godt derude:)

1 kommentar:

  1. Tak fordi du deler dine feriebilleder. Beklager, men du har nok arvet en snert af din mors højdeskræk - kan se, du holder godt fast i gelænderet i den lukkede lift.

    SvarSlet