mandag den 5. november 2012

Hæklede kreative sysler og kartoffel/bacon/spinat tærte


Jeg vil lige dele et par hæklede gaver, Viktor fik i forsinket fødselsdagsgave, af vores venner igår. Anna som har lavet dem, læser på arkitekt skolen i Århus -  hun er virkelig kreativ!
 
Her er det en hæklet luftballon - den er så fin og der er rig mulighed for at lade sig drømme ind i en fantasti verden hvor alt kan ske. Man kan putte sine små bamser i den og lege eller bare betragte den. Den skal have en god plads på Viktors værelse:)

Desuden havde hun hæklet denne kaktus som er sjov at have stående fremme. Jeg skal dog lige have fundet en anden potteskjuler end det ikea krus vi havde:) I kan se flere af Annas kreative sysler og følge med i hendes portfolio på annakarnov.com
 
Slutligt vil jeg dele aftenens mad som bestod af af tærte med kartofler, spinat og bacon - her til salat. Jeg er meget inspireret af Birthe/newyorkerbyheart og afprøver ofte  nogle af hendes retter. I kan finde opskriften her http://www.newyorkerbyheart.com/2011/12/kartoffeltaerte-med-bacon-spinat-og-ost.html
 
- jeg tilføjede dog lidt cocktailpølser:)
 
Underskylder for den dårlige billedekvalitet!
 
Nu byder aftenen på zumba - rigtig god aften til jer!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar