søndag den 4. november 2012

En skøn-herlig weekend i godt selskab

Åh en skøn-herlig weekend. Den startede fredag med en rødvins-aften med mødregruppen. Vi kunne desværre ikke samle alle - så vi var 3 der tog på cafe Visa, fik 2 retter mad, rødvin, rosé og lækre drinks! Der blev sladret, grinet og snakket til kl 24 hvor stedet lukkede så vi måtte daffe videre. Herefter endte vi på Irish House hvor vi fik øl og tilbragte de næste 4 timer. Det var virkelig den bedste aften længe - og jeg føler allerede jeg kender de søde tøser meget bedre:)
 
Det er evigheder siden jeg har siddet med sådan en lækker drink - den blev nydt til fulde, bogstaveligtalt;)
 
Lørdag var vi trætte. Søren var også afsted fredag aften, til julefrokost, så lørdag blev det til hjemlig hygge, og så faldt vi tidligt i søvn. I dag fik vi besøg af gode venner fra Århus som har en dreng på samme alder som Viktor - de kom til brunch.
 
Jeg serverede disse æg, slået ud ovenpå seranoskinke i muffinforme og i ovnen 15-18min ved 175 grader. Jeg havde også puttet et par cherrytomater i bunden. Uhm det smagte skønt med nyt rugbrød og så er det en dejlig enkel måde at servere æg på.

Smoothie lavet på soyamælk, med blåbær, banan, ananas og mango

Masser af frisk frugt

Alm. små tykke pandekager og nogle med banan. Her til havde jeg lavet æblekompot fra æblerne i haven og så var prikken over i'et nutella eller kastanjelikør-siruppen med valnødder.
 
Derudover fik vi hjemmebagte boller, oste og diverse pålæg.
 
Som dagen skred frem, blev vejret bedre og derfor gik vi en tur på legepladsen hvor vores drenge kunne brænde lidt energi af.
 
Johannes og Viktor gynger
 
Efterår i Støvring
 
Der var blev også masser af tid til hygge indendøre - her spilles der Cirkeline på ipad og spises rosiner:)
 

 
Dagen sluttede med at vi fulgte Anna og Niklas på vej sydpå ved at køre ind på Mac.Donald ved Haverslev. Nu er vi trætte og overhovedet ikke klar til en ny uge - der er vist gået for meget hygge i den igen igen - så nu har vasketøjet hobet sig op og madplanen for denne uge har ikke lavet sig selv, suk!
 
Rigtig god søndag aften - eller godnat inden længe:)
 

1 kommentar:

  1. Wow! De fødevarer, du har forberedt ser så lækker. Jeg er så sulten lige nu ser disse fødevarer. =( Gonna prøve det i den kommende weekend! Tak så meget for en nice blog.

    SvarSlet