mandag den 15. oktober 2012

Venindehygge og barneleg


I dag har Viktor og jeg været på besøg ved min veninde Jennifer og hendes datter Jessica. Søren var så sød at tage toget på arbejde så vi havde bilen til Horsens. Turen startede så hyggeligt med min min kaffe to-go og Viktors nye cd (købt i Aldi for 50kr) med alle de gode sange "Bim bam busse", "Tjubang chokolademand", "Bullu bullu Lotte hvor er du henne" og mange flere:) Efter ca 20 min, sov knægten så dejligt!
 
 
Jessica var i dagpleje indtil eftermiddag hvor vi hente hende. Sikke et herligt syn der mødte os da Viktor og Jessica blev genforenet (vi har ikke set dem siden sommer!) De holdt næsten i hånd hele vejen hjem, det var virkelig hyggeligt - og hjemme blev Viktor bogstaveligtalt overfaldet med kram af prinsessesen:)


Jennifer med krudtuglerne:)
 
Det har været en virkelig hyggelig dag med cafebesøg, kaffe og tøsesnak: Viktor faldt i søvn med et smil på læben på vej hjem - og jeg selv er snart den der hopper glad under dynen - klar til en ny feriedag i morgen hvor vi får besøg af søde Matti om formiddagen og farmor+farfar til aften:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar