søndag den 21. oktober 2012

Efterårsferie

 
Så er en uge med indendørshygge, barsels -og vennebesøg gået. Viktor og jeg har virkelig hygget, faktisk så meget at knægten igen er blevet godt mor-syg - så nu trænger han altså også til at komme i dagpleje igen:) Søren er netop taget til Cypern i forbindelse med arbejde, så ham ser vi først om en god uges tid - EN UGE! - 3-4 dage er ok, men en uge er længe:( Især fordi Viktor og ham her i weekenden har moslet, læst højt og nusset som aldrig før. Jeg måtte fælde et par tåre da han tog afsted. Men op på hesten igen - her er et udsnit af feriens godter i billedeformat:)


Viktor hjælper i køkkenet inden vi skal på barselsbesøg hos de dejligste venner i Hjallerup. En opgave Viktor var meget stolt af at kunne udføre:)
 
Viktor og far i en hyggestund<3

Avisen skal læses
 
Fredag havde vi gode venner på besøg. I den anledning diskede vi op med mørbrad fyldt med æbler fra haven, bacon og soltørrede tomater, her til kartofler i ovn, en sovs lavet på kantareller, salat og flutes. Desserten var en hjemmelavet Daim islagkage med lidt bær...Uhmm:)
 



 
 
I morges gjorde jeg lidt ekstra ud af morgenmaden. Viktor sov for engang skyld lidt længe, ja til 7.40 så jeg stod op og bagte lidt pandekager der skulle nydes med frisk frugt og sirup - det var noget gutterne herhjemme var vilde med:)




Resten af dagen skal bruges på at blive klar til hverdagen igen, taskerne skal pakkes og i aften skal jeg læse lektier imens guldklumpen forhåbentlig sover sødt:)
 
God søndag, og på gensyn inden længe:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar