søndag den 14. oktober 2012

Markeds-kup



I formiddags var jeg til årets sidste bagagerumssalg i Skalborg. Godt nok for sælgerne, for det triste vejr i dag og kulden måtte ikke være skønt at være sælger i. Jeg elsker at have min frihed de par timer det plejer at vare. Søren passer Viktor hjemme, mens jeg drager afsted med hævede kontanter i lommen i håb om at finde nogle gode kup. Min søde Søren havde sågar valgt at give mig lommepenge med i dag:)
 
Den første times tid havde jeg egentlig ikke fundet noget særligt, og jeg var ved at erkende at det nok ikke ville blive i dag, jeg skulle finde nyt til gardaroben. Heldigvis ændrede kursen sig - og pludselig var jeg lykkelig for jeg havde bl.a. fundet vinterstøvler til Viktor og vinterstøvler til mig selv! Endda knapt brugte begge par.

Disse lækre termostøvler købte jeg til Viktor for 100kr. De ser ikke ud til at have været brugt overhovedet (nye børnestøvler koster 5-800kr i dag - og der kan jeg som studerende ikke være med!) De er ikke tunge for Viktor at have på, og den indvendige sok kan tages ud, tørres eller vaskes - super smart!
 
Jeg selv fik disse Tommy Hilfiger vinterstøvler (brugt et par gange på skiferie) - de er virkelig varme og har samme system med den indvendige sok som kan vaskes. Jeg gav 100kr for dem - og var nødt til at spørge hvorfor hun dog ville sælge dem! Hun fik dem ikke brugt - man undrer sig over hvorfor:S
 
 P.t. er støvlerne nok for varme - men sneen kan bare komme an - Viktor og jeg er klar:)!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar