torsdag den 11. oktober 2012

Overskud og efterårshygge

 
Eksamen er overstået og nu venter der bare en lang ferie. Overskuddet er kommet tilbage, så i dag har jeg foruden oprydning og rengøring, plukket de sidste æbler på træerne - for i nat kommer frosten! Jeg glæder mig til de hyggelige efterårsaftener med levende lys, kaffe og søde Søren ved min side. Weekenden står på hygge med gode venner og ren afslapning i vores hjem - jeg bliver 100% en bedre mor nu hvor eksamensræset er ovre - så i næste uge skal Viktor og jeg på diverse ture og besøg, sove "længe" og bare råhygge.





En ordentlig portion æbler fra haven blev kogt med vaniliestang, citronsaft og lidt rørsukker. Nu er der mos til havregrøden, den græske yoghurt og diverse kager det næste lange stykke tid
 
Nu vil jeg ønske jer alle en rigtig god ferie (til jer der har det) og ellers en god weekend. Herhjemme er de levende lys blevet tændt og nu skal kaffen brygges:)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar