lørdag den 6. oktober 2012

En gammel fra gemmeren


Efteråret i den grad sat ind og herhjemme har vi i den anledning valgt at finde de lune trøjer frem. Der er lige en bestemt strik jeg vil dele med jer. Jeg aner ikke om blusen er en min mor selv har strikket i sine unge dage, eller den er ældre end det. Men jeg kan huske hun har brugt den mens jeg var barn - hvordan den er endt i min gardarobe ved jeg ikke helt - umiddelbart tror jeg det er fra min efterskoletid hvor jeg ofte ledte efter guld i  mors skab. (Hun har dog været for god til at rydde ud..øv)

Jeg elsker detaljerne ved halsen og så viser billedet desværre ikke tydeligt nok at der er lidt sølvglitter i garnet.


Strikken er lidt kort, hvilket er meget moderne lige nu - normalt synes jeg ikke det klæder min figur. Men lige denne bluse gør det ok:)
 
Ha' en dejlig weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar