fredag den 24. august 2012

Man har et standpunkt til man tager et nyt (endnu et tøjkøb!)

Jaja....jeg sagde jo egentlig at der ikke skulle bruges flere penge på tøj til Viktor denne måned. Men så var det jo lige jeg kom i tanke om, at det snarest er nødvendig med en varm jakke til ham. Og jeg har hele tiden vidst hvilken en jakke det skulle være.:) Nu er det jo  bare sådan at min økononomi på SU ikke rækker til en jakke i str. 80-86 til 799kr! Så jeg har købt en brugt med vaskefnuller på ribkanterne på ærmet men ellers god som ny - og den er SÅ fin. Jeg gav 200kr+porto og er meget glad for den handel over trendsales (det skal lige siges at jeg faktisk selv har solgt lidt og synes derfor det var ok at købe igen:)



Viktor var ikke imponeret over at være model




Anorak med lyslås i ryggen af mærket "Mini a ture"

Angående økonomi på su, var jeg så heldig forleden at støde på en ordentlig fætter af en nakkefilet i brugsen. Lidt over 2kg for 100kr (mindst holdbarhed nærmede sig)! Det var dejlig billigt, så jeg frøs den straks ned og vidste at den en dag skulle ende som pulled pork. Den dag er i dag:) Jeg er så heldig at have studiedag - men min studiedag er skiftet ud med rengøring og madlavning (og så må jeg bide i det sure æble og laver lektier i weekenden i stedet:/)
 
Næstkommende indlæg vil omhandle "arbejdet" både med at lave, og spise pulled pork. Vi har inviteret gode venner her til aften, og skal have pulled pork i mine hjemmelavede burgerboller med barbecuesauce, syltede agurker og løgringe + en coleslaw inspireret af brødrene price.Til dessert skal jeg lave Jamie Olivers "Chocolate fudge cake" med vanilieis til. Uhm min mave glæder sig:)
 
Og jeg glæder mig til at dele resultatet - rigtig god fredag til jer alle<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar