onsdag den 15. august 2012

Lidt nyt og mange ønsker:)

Ja nu er shortssæsonen jo snart slut, men jeg er SÅ heldig at have verdens sødeste kæreste som kom hjem med disse Hilfiger til mig igår fra butikken Huset Pico:



Det var et last-minute tilbud, hvor der var ganske få størrelser tilbage. Normalpris 990kr - nu 90kr! Spar 90% - det er jo helt vildt!:) Er super glade for dem, og de skal helt klart bruges her til weekenden hvor temperaturen stiger.

For tiden er jeg helt tosset med, og drømmer om følgende til Viktor:

Sækkestolen Edward (af mærket Ferm Living) - den er simpelthen så cool i designet og må være hyggelig at mosle rundt på for en lille tumling:)

Designet/mærket Studioditte laver det sejeste tapet, sengetøj og andre ting til værelset. Det er lidt retro og lidt moderne - en dejlig kombi. Her et billede af disse papirrobotter som ville pynte på ethvert drengeværelse. Robotterne fåes også som tapet. Ih man bliver glad af disse farver:)
Er der nu nogle som er super kreative og kunne lave en kopi af disse selv, bestiller jeg gerne!;)


Jeg kunne blive ved med de drømme og ønsker...og i får helt sikkert lov at se mere senere:)

Nå jeg har slet ikke tid til at blogge, sønnike skal hentes tidligt og så skal vi hygge i eftermiddag med pandekagehapsere sammen med vores skønne naboer ude på terrassen:)

Hyg jer alle sammen!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar