mandag den 21. april 2014

Påskeferie-hygge

Så er jeg tilbage - for en kort stund - ja min barsel slutter jo nu, og så kalder bachelorprojektet fra i morgen. Men jeg glæder mig til at fordybe mig i noget fagligt, og så har vi som familie lige haft den bedste påskeferie sammen<3
 
Se med:)

Vi startede ferien med at sige "bye bye sutter" - de skulle op at hænge på suttetræet i Aalborg Zoo, men grundet ombygning blev det suttehegnet:) Viktor var en stolt lille dreng.

Da sutterne blev afleveret måtte han få nyt legetøj - det blev en pølsegrill (faderen var slet ikke inde over det valg;)

Første nat uden sut, både mor og barn overlevede - ej jeg må sige jeg er imponeret over Viktor. Han har nævnt sutter 1-2 gange samme dag de blev afleveret, ellers har vi intet hørt!
 
Valdemar er begyndt at nyde grød og mos - men aftenmåltidet er kun far der kan give. Han bliver rasende og hys på sin mor! Hm mon det ændrer sig nu han skal være sammen med sin far hver dag og kun ser sin mor sidst på dagen....

Desuden er han begyndt at se verden fra en ny vinkel, siddende i barnevogn...han bliver så stor synes jeg!
 
Vi har nydt det fantastiske vejr hjemme i haven og spillet en masse fodbold. Drengene (store som små) vil ikke erkende at mor altså bare er bedst. Men her må Viktor vist opgive kampen til sin far...jaja han lærer det jo nok engang. Det med at filme kommer man ikke langt med:)




Banan/chokolade milkshakes nydes på terrassen

Endelig var vejret så godt at mindstemanden også kunne være lidt ude, her en hyggestund med sin mor.
 
Der er ikke rigtig påske før man kan nyde påskeæg - vi var til påskefrokost hos familien og søde tante Christine havde vist gemt påskeæg rundt i haven...nej nej Ane, det er jo påskeharen:) Viktor fik samlet så rigeligt - så selv hans mor og far kunne nyde nogle en aften.



Både farmor/farfar og mormor og morfar gav påskeæg:)

En træt lille dreng - middagsluren er droppet nu han ingen sut har:)

Det er sjælendt man må gå i krig i så stort et stykke chokolade....
 
Helt fantastisk ferie med skøøønt vejr og masser af hygge!
Nu kalder hverdagen igen, dog med ombytning af roller, hvor far Søren tager barsel og jeg selv vil ud at knokle.
 
Forresten er jeg begyndt at bruge instagram - her kan man følge min dagligdag i billeder. Find modernemadmor for at følge mig:)
 
God aften til jer alle<3
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar