lørdag den 11. januar 2014

Øv for en juleaften - men mmmh bacon-æbleskiver

Så er jeg her igen - ja undskyld men puhh sikke nogle uger i julen. Der er nok at se til med en lille på dengang 5-6 uger og en dreng på 2½. Jeg må indrømme at jeg glædede mig til den store skulle i dagpleje igen (Nej fy Ane - jo!) Det er svært at underholde Viktor hele tiden og man vil også leve op til forventningen om at være en nærværende sød kæreste og ja Ane-tid eksisterer stort set ikke for tiden. Men men men...jeg ved jo det bare er for en periode, og der er allerede sket meget med lille Valdemar. Der er ikke grædeture på samme måde mere, man får de største smil og så sover han helt fantastisk ude i barnevognen (pas nu på Ane - han vågner lige om lidt sikkert nu du skrev det:S)
 
Juleaften var rent ud sagt, den værste vi har haft længe:/ Vi kunne på ingen måde nyde aftenen fordi Valdemar græd og kunne mærke forældrenes stress og jag. Søren og jeg fik knapt nok ønsket hinanden glædelig jul..det var i hvert fald først efter vi var kørt hjem i bilen med 2 grædende børn, og vi lå udmattede i sengen og ikke orkede andet end at brumme "Glædelig jul" med et højlydt suk!
 
Selvom aftenen var hård, blev vi jo beriget med helt fantastiske gaver. Her et udsnit af nogle af dem:) 

ByNord sengetøj til Valdemar

Fantastisk tegning i ramme af kunstneren Morten Løfberg
Kan købes her:
Plakaten skal pynte på Valdemars værelse og jeg drømmer allerede om flere tegninger af ham til Viktors værelse

En klassiker: Brio stableklovn til Valdemar

ByNord pynte pude til Viktor
 
Smukke smukke armbånd af mærket Gade & Juul - kan købes gennem homeparty
 
 
Mine smukke drenge var selvfølgelig helt klar til den store aften - tøjet havde ligget længe og ventet på at komme i brug:)
 
Ralph Lauren skjorte i julefarver og rødvinsfarvede baggybukser af PompdeLuxe


Lille Valdemar i vest fra Name it i nogle skønne julefarver:)

Her et billede af Valdemar fra nytårsaften:) Sej body af mærket The Tiny Universe.
 
Slutteligt vil jeg dele en mad-succes med jer fra vores julefrokost.
Søren og jeg stod for forret/snack og vi lavede æbleskiver med løj og bacon. I princippet kan man putte alverdens i æbleskivedejen,  f.eks. mozzarella eller svampe - fremover vil jeg prøve lidt forskelligt. Du kan finde opskriften her:
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar