søndag den 14. april 2013

Karry-ferskensuppe og nye sko til knægten

 
 
 
Forleden faldt jeg over en dejlig opskrift på en ferskensuppe, som lød meget interessant. Jeg fandt opskriften her http://froekenhusmor.blogspot.dk/2013/01/ferskensuppe.html - men valgte at sætte mit eget præg på suppen.
 
 
Hold op den var god! Sikke en skøn smagskombination af det søde fra ferskenerne og det stærke fra karryen. Jeg tilføjede svitsede hvidløg og en lille dåse kokosmælk i min suppe - prøv dig lidt frem, den smager virkelig godt!:)
 
Jeg faldt over nogle billige sko til Viktor forleden på internettet. Jeg surfede selvfølgelig rundt efter det jeg bare ikke kan undvære og fandt disse sko. Det var en hel oplevelse at pakke skoene ud:)


Super cool Puma sko. Lidt store nu, men kan bruges inden længe.
Knægten havde godt nok fået nye sko af sin farmor og farfar forleden, men da de er blå, matcher de ikke altid til de sorte og grå tøj Viktor har. Nu er der sko at veksle i mellem - skønt synes moderen:)
Det var sidste par på growingfeet.dk og kostede derfor kun 227kr inkl fragt. En hjemmeside der varmt kan anbefales!
 
Go' søndag!
 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar