tirsdag den 19. februar 2013

Viskestykker for gourmet-lovers



Foråret synes for nogle laaangt væk i disse kolde tider, men hos mig er det altså rykket indenfor. Jeg brugte weekenden på at få lavet lidt dekorationer, da jeg havde fået hyacintløg af min søde svigerinde. Normalt er det ikke noget jeg kaster ud i - men nu forsøgte jeg mig frem og jeg blev ret godt tilfreds med resultatet. Når jeg kigger på dem, glæder jeg mig ekstra meget til foråret.


 
Jeg gik desuden på jagt udenfor efter forårstegn og jeg fandt det vigtigste
 
Små erantis tittede frem under sneen:)
 
Jeg har desuden forkælet mig selv med viskestykker af Nicolas Vahé (nogle vil grine - forkæler man sig selv med sådan nogle?) Men ja jeg gør - jeg har det med viskestykker som med gæstehåndklæder. Der må gerne hænge nogle sjove eller pæne fremme når vi har gæster. Der med ikke sagt, de ikke må blive brugt.
 
Tror jeg vil kalde dem viskestykker for gourmet-lovers;) - super praktiske hvis man er i tvivl om hvor et bestemt stykke kød sidder.
 

 
 
Jeg købte viskestykkerne på siden www.kaiku.dk til 39.95 pr styk - i pakken lå en dejlig personlig besked, om at jeg måtte have en dejlig dag osv. Salgstrick..måske men jeg værdsætter at nogle tager sig tid til den slags nu om dage - og vigtigst gav det mig et smil på læben:)
 
 
 

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar