søndag den 30. december 2012

Kort mode-indlæg om Bang Bang cph og Soft Gallery

Ak ja nu starter udsalg, og sikke det kribler i hænderne for at trykke "køb" i diverse online butikker med børnetøj. Desværre bliver der intet at shoppe for de næste mange måneder, for jeg skal starte i praktik og lønnen er bagud-betalt hvilket vil sige jeg ingen penge har i februar. Pengene her i januar skal bruges på fødselsdagsgaver og så har jeg forkælet mig selv lidt her til nytår med nye sko.
 
Nu er det jo heller ikke fordi junior virkelig mangler tøj....meeeen se lige her:
 

 
Bang bang Cph laver simpelthen noget af det smarteste tøj. Nogle styles er lidt for meget synes jeg - det er nærmest et cirkus tema eller helt rigtig lader designeren vist lade sig inspirere af japansk origami. Det fede ved deres kollektioner er, at lyserødt nødvendigvis ikke er til piger og blåt til drenge - og så er jeg helt vild med deres kreative og legende designs. F.eks. batman sweatshirten, hvilken dreng ville ikke føle sig super cool - der er rig mulighed for at træde ind i en helt ny verden ved at iføre sig den seje sweatshirt. Tøjet er desværre lidt peberet -  der er dog udsalg lige nu, så sweatshirten kan købes på yndlingsshoppen www.smaahjerter.dk for 323,75kr.
 
De stribede bukser synes min kære Søren er forfærdelig grimme (det samme med sweatshirten - men hey mænd forstår sig ikke på børnemode!;) Er sikker på de bukser ville klæde junior helt ufattelig godt - de er desværre lige udsolgt for en stund - også på www.smaahjerter.dk, hvilket må betyde at andre også synes godt om dem:)
 
Jeg er også forelsket i Soft Gallery til både drenge og piger. Denne bjørne bluse (som også findes i lys grå som sweatshirt) er så fed og jeg har kigget på den længe. På udsalg hos www.smaahjerter.dk kan den købes for 313,75kr.
 
Skynd jer ud at brug nogle penge og forkæl jeres kære små. Man kan spare mange penge denne måned - og hey jeg skal nok komme efter det, til sommerudsalg;)
 
 

 

4 kommentarer:

  1. Søde Ane - en kommentar fra en gammel vendelbo: det der tøj, det er da fastelavnstøj. Iøvrigt ser den dreng ikke særlig tilfreds ud med påklædningen. Udsæt ikke Viktor for den oplevelse.

    SvarSlet
  2. haha fair nok. Altså det er jo ikke meningen at hætten på batman sweatshirten skal være oppe hele tiden. Det er bare en funny detalje og dem elsker jeg. Jeg kan godt lide at tøjet skiller sig lidt ud;)

    SvarSlet
  3. Hold da op, hvor er det nogle alt for flotte ting! Jeg tror junior ville blive ret glad for nr. 3 især - jeg bliver lige nødt til at kigge forbi den hjemmeside.. tak for linket;)

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet