torsdag den 9. august 2012

Nogle gange har man lov at være heldig:)

I dag var jeg nede i den lokale lækre tøjbutik "Me Eliza" for at finde en gave til min veninde som netop har haft fødselsdag. Det var IKKE meningen at jeg selv skulle have noget - men hurtigt spottede min øje en kurv med 2. sortering, hvori et tørklæde fra Costumized befandt sig (vel og mærke fra den nye efterårs kollektion) - dette tørklæde har jeg længe kigget på (Det siger du altid ville Søren sikkert udbryde) - men det har jeg! Ekspedienten fortalte at det var sat ned på grund af noget rød farve som var smittet over i den hvide, jeg kiggede og kiggede men kunne ikke finde pletten, heller ikke ekspedienten selv kunne finde den. "Nåh udbryd hun, det er sikkert det forkerte jeg har puttet det forkerte i kurven og det er jo dejligt for dig" - haps sagde jeg så:)

Normalpris 299 - jeg fik det til 149kr


           Ikke nok med jeg selv er blevet forkælet, har min kære guldklump igen fået tøj. Men efter dette holder vi altså også en pause, i hvert fald i september;) Viktor fik penge i fødselsdagsgave og da han kommer til at mangle her til efterår og vinter, var det oplagt at købe lidt nyt i en større størrelse. Det svenske tøjmærke Ubang laver noget virkelig charmerende børnetøj med sjove detaljer. Viktor har f.eks. et par leggins med øjne for neden, et på hvert ben ,og så har Ubang lavet disse lækre bluser med dyremotiver som går ud i ærmet.



Jeg har ikke haft råd til dem og synes 349kr for en bluse i den størrelse er ALT for meget. Men nu var jeg så heldig at der på min facebook væg kom en meddelse om at de skulle have solgt resterne af denne kollektion på deres hjemmeside og derfor var der store rabatter at spare. Jeg købte dem til 15 Euro stykket (ca 112kr) samt denne slå-om bluse som skal bruges her i sensommeren som en jakke.



Næste måned er det vist Sørens tur til at blive forkælet med nyt til gardaroben:) Ha' en god dag!

7 kommentarer:

  1. Ane, Ane, Ane - du er så pokkers økonomisk, hvem mon du har det efter?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mor jeg er da glad for at du synes jeg er så økonomisk, men jeg er stadig under oplæring! Husker stadig fars moralprædiken, hvor jeg som teenager tænkte på alt muligt andet end at høre efter hans snak om økonomi. Men nu hvor Søren har overtaget rollen, er det som om det hænger mere og mere ved, især hvis der er gevinster i vente:)

      Slet
  2. Sikke noget lækkert tøj du har fundet. Når det blir Sørens tur, tror jeg elefant-trøjen vil klæde ham rigtig godt :-))

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  4. Ihhhh, så lykkes det endelig med hjælp fra din mor:-)

    Ane Ane, der er altså noget du helt har misforstået. Drenge går da ikke i leggins eller strømpebukser, sølle Viktor får da en knæk i hans manddom:P

    Super fed blog du har fået oprettet - du ka' bare det "gylle";-)

    Knus fra Mathilde

    Ps. Det er mig der skrev "prøven" oven over:)

    SvarSlet
    Svar
    1. haha Mathilde, ja det lød også forkert med leggins - for reelt er det en slags løse "morfar-bukser" men som er stramme for neden. Lidt ligesom baggybukserne:) Bare rolig jeg vil gøre alt for han ikke får et knæk i sin manddom, nogle gange er han vist nærmere overdressed i forhold til han kun er 13 måneder:)

      Men nu kender jeg dig, din smag for børnetøj er fantatisk, så når du engang står med din guldklump bliver du også revet med;) Knus

      Slet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet