lørdag den 14. juli 2012

Vores lille familie (Viktor er her 3 måneder gammel)

Her er en introduktion til hvad modernemadmor vil indeholde:)

Jeg er 25 år, Sørens kæreste og Viktors mor. Bosat i et skønt hus i Støvring, og bag ligusterhækken kan kaffen duftes - og højest sandsynligt kagen i oven. Jeg værner om familien og elsker at hygge - for mig er hygge: god mad, godt selskab og gerne et glas rødvin. Jeg elsker at kokkerere i køkkenet og udfordre mig selv - min inspiration kommer fra madmagasiner, min mor, madblogge, tv osv. Faktisk er mad min passion og jeg finder stor personlig tilfredsstillelse i at finde udfordrende opskrifter og derefter forsøge at udfærdige dem i eget køkken - følelsen når retten smager så fuglene synger, er noget af det mest stimulerende og vanedannende.

I 2011 blev jeg mor til Viktor - som for alle andre mødre, blev mit liv pludselig beriget med ubetinget kærlighed. Jeg er hoppet med på vognen "Min søn er da klart den lækreste guldklump i verden" og denne følelse skal deles gennem fotos af de oplevelser vi som familie har.
Jeg elsker at forkæle min søn, netshopping var og er stadig flittig brugt. Min blog vil indeholde nogle af hverdagens små "must have" i form af tøj og boliginteriør - både til sønnike, min bedre halvdel og jeg selv.

Som mange andre kvinder går jeg meget op i mit udseende og er meget modebevidst. Nogle vil kalde mig lidt kedelig, for jeg er absolut ikke den der sætter moden, men jeg hopper gerne med på den. Min hyppigst brugte sætning som teenager "Jamen det er moderne mor". Jeg har ofte hørt mine veninder sige "Fald nu ikke ind i den joggingtøj - hej jeg er blevet mor-stil" - de første 4-5 måneder af min barsel så jeg sq nok lidt træls u (sagt på godt jysk) men i takt med sønnike begyndte at sove igennem forvandlede the ugly duck sig ATTER til en smuk svane;) Min blog vil indeholde afsnit og fotos af hvad der er mode for mig.

En af mine "svagheder" er nok jeg aldrig helt er 100% tilfreds med hvad jeg har - jeg dagdrømmer ofte: "Når vi skal have den hund", "En større bil er da på sin plads", "Jeg har intet tøj...suk" - man må GERNE drømme, så længe det ikke tager overhånd - og her er bloggen et oplagt sted at søge hen - nemlig min helt egen verden:)

Jeg håber i vil føle jer underholdt, hvad enten i bliver inspireret, får jer et grin, kan nikke genkendende til Ane (jer der kender mig) eller bliver en smule stødt.

2 kommentarer:

  1. Hej Ane. Tillykke med din blog. Det blir spændende at følge dig i din hverdag som mor og madmor. Håber du vil dele nogle af dine spændende opskrifter. Hilsen din mor.

    SvarSlet
  2. Hej søde Ane :)

    Fedt, at du har fået lavet dig en blog! Jeg glæder mig til at følge med, og så må vi altså snart få den der kaffe-date arrangeret. Skal til Italien nu her, men så når vi kommer hjem måske ;)

    Kram Stine

    SvarSlet