fredag den 27. juli 2012

Nyt til det lille karlekammerskab

Jeg er så heldig at have en meget kreativ mor, jeg tror ikke der findes noget hun ikke kan strikke eller sy. Desværre har jeg ikke arvet dette gen, eller også har jeg ikke gidet - for mor ordner det jo bare:) Et af Viktors ønsker til fødselsdag var tøj i størrelse 86 her til efteråret - og hvorfor ikke sy selv når hun kan.


  1. Jeg elsker at det er bevægelsesfrie bukser (jeg er ikke for jeans til Viktor endnu, han skal lære at gå før de må være rare at have på)
  2. Jeg elsker at bukserne er i ensfarvet grå, de kan gå passe til lidt af hvert fra gardaroben
  3. Og så elsker jeg at baggybukserne til højre minder meget om det danske mærke Gro's kollektion af baggy bukser.
Godt gået mor, du har jo virkelig fanget tumlinge moden:)

Gro baggy bukser fra Thumbeline.com


Et af de seneste must-have køb til Viktor jeg har fundet på udsalg, er denne molo-cap som skal bruges sensommer/start efterår.




Jeg havde set den flere steder på nogle netshops men kun i størrelsen 6-7år - febrilsk måtte jeg google efter den, og endelig kom den frem i størrelsen 1-2 år,  perfekt! Jeg købte den på http://www.noahogvictoria.dk sat ned fra 230kr til ca 150. Nu er jeg en lykkelig kvinde og mor - tænk der skal så lidt til;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar