fredag den 11. juli 2014

Sommerferie

 
Juhuu alt hvad der hedder stress og eksamen og stress over jobsøgning er slut. Jeg er uddannet og står med et job pr 15 august. Hvor heldig har man lov at være:) Lige nu nyder drengene og jeg sommerferie (Søren nyder også ferie om en times tid)!
I går var vi alle 4, ja også farmand (han er en privilegeret herre, der valgte at tage varmefri grundet 55 grader på kontoret) ude at bade og slappe af ved Madum Sø der ligger ved Rold Skov. Helt fantastisk område som varmt kan anbefales - der vil vi helt sikkert køre til fremover når vi trænger til en frisk dukkert og lidt hyggetid.
 



 
(Dette syn gav ikke moderen lyst til at hoppe i - det gør jeg næste gang;)

Sommerselfie med sønnike

Valdemar og far Søren tager en skraber


Meget er sket siden sidst, Valdemar kan sidde og Viktor er næsten blefri. Store knægte<3

 
Resten af sommeren skal gå med hjemlig hygge, en lille ferie i sommerhus og der skal fejres 3 års fødselsdag. Tænk det er sidste sommer med så lang en sommerferie for mit vedkommende - fremover har jeg kun 3 uger ligesom andre på arbejdsmarkedet....piiv!
Jeg glæder mig nu alligevel til at starte på en ny epoke i livet - but first coffee og FERIE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar