søndag den 20. oktober 2013

Min mors version af huttelihut-huen

Jeg har længe været forelsket i "huttelihut-huerne" men jeg vil simpelthen ikke betale 3-400kr for en hue. Så jeg bad min kreative mor designe en magen til:) Viktor har fået en grå og jeg selv en sort:) De er lidt forskellige i måden de er strikket på (har absolut ikke forstand på det med at strikke) men begge har fået en "dusk" sagt på vendelbomål, eller en pompom af gammel mink-pels min mor havde i gemmeren. Det kan hurtig blive dyrt når man skal købe pelsstykket i sig selv. De er lavet med tryklås, så "dusken" kan tages af og huen kan vaskes:)
 
Se med her, jeg er stolt af hende moderen:)
 





 

En tilfreds model:)
 
Så kan vinteren bare komme an...vi er klar!
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Hun er så dygtig din mor... Hvor er de bare fine... Flot flot resultat...

    SvarSlet
  2. Tak Simone, ja jeg er meget tilfreds med dem:) /Ane

    SvarSlet